Bestuursleden

pastoor Carlos FabrilVoorzitter: pastoor C.A. Fabril
Carlos Fabril is pastoor van Naarden en omgeving. Hij is een van de eerste studenten van het seminarie Redemptoris Mater in bisdom Haarlem-Amsterdam. Als oud-student van de opleiding weet hij hoe de seminariegemeenschap afhankelijk is van betrokken donateurs.
Penningmeester: R. Conijn
René Conijn is betrokken bij de Neocatechemunale Weg. Samen met zijn gezin maakt hij deel uit van een van de gemeenschappen in ons bisdom. In zijn dagelijkse leven is hij data analist. Zijn vertrouwdheid met cijfers zet hij in als penningmeester van Stichting de Weg.
Secretaris: L. Cabrera Bustamante
pastoor Ignas TilmaAlgemeen lid: pastoor I.W. Tilma
Ignas Tilma is pastoor in de regio Schagen. Het seminarie van Nieuwe Niedorp bevindt zich in deze regio. Als student volgde hij samen met de studenten van Redemptoris Mater de priesteropleiding. Hij kent dan ook veel van de priesters die het seminarie heeft voortgebracht. Als docent aan de priesteropleiding van het bisdom is hij ook betrokken bij de vorming van de huidige studenten.
Peter RuigrokAlgemeen lid: P.J.G. Ruigrok
Peter Ruigrok kent het seminarie al jaren via zijn vader. Die heeft zich in de begintijd van het seminarie ingezet om de buitenlandse studenten van het seminarie het Nederlands bij te brengen. In het dagelijks leven is Peter actuaris en docent wiskunde.