Jaarverslagen

Giften van donateurs komen ten goede aan de priesteropleiding. De overige kosten van de stichting worden zo laag mogelijk gehouden. Omdat we het contact met donateurs zinvol vinden en het werven van nieuwe donateurs zien als een belangrijke ondersteuning van het seminarie, bestaat een deel van de kosten uit verzendkosten van de nieuwsbrieven en promotiekosten.

Het bestuur van de stichting bestaat uit vrijwilligers. Zij ontvangen geen vergoeding voor hun inzet. De stichting heeft geen mensen in dienst.

De stichting is een ANBI-instelling. Dit betekent dat u kunt schenken met fiscaal voordeel. Graag geven we u rekenschap van onze cijfers, zodat u kunt zien dat uw gift goed besteed wordt. Het bestuur stelt daartoe jaarlijks een financieel jaarverslag vast. Hieronder kunt u de jaarverslagen inzien. Overige gegevens (zoals RSIN code) vindt u onderaan de pagina.

Financieel jaarverslag 2024
(goedgekeurd en getekend 18 juni 2024)
Downloaden (pdf)

Kerngegevens